سئو چیست؟
سئو یا سئو برای موتورهای جستجو مجموعه ای از فعالیتهایی است که ما در طراحی و برنامه نویسی وب سایت ها انجام می دهیم ، یک استراتژی برای محتوا ، ایجاد محتوا و ایجاد پیوندهای خارجی به منظور دستیابی به موقعیت بهتر در نتایج جستجوی گوگل و جذب بازدید کنندگان بیشتر در مورد صفحه
اما تعریف SEO به همین جا ختم نمی شود ، SEO مخفف سه کلمه ، بهینه سازی موتور جستجو است که به معنای بهینه سازی صفحه موتور جستجو است. اما امروز؛
مفهوم سئو به بهینه سازی تجربه جستجو تغییر کرده است ، که معادل بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو است
به عبارت دیگر؛ ما باید به رضایت کاربر از نتیجه یافت شده در Google توجه ویژه ای داشته باشیم.
بسیاری از عوامل بر بهینه سازی سایت تأثیر می گذارند و موقعیت آن را در نتایج جستجو تعیین می کنند ، کلمات مورد استفاده در متن و محتوا به پیوندهای ورودی از سایت های دیگر ، و همچنین استاندارد سازی ساختار و کدگذاری صفحه (فنی) برای موتورهای جستجو ، بر بهبود تأثیر می گذارد. به بهینه سازی سایت ما.
همه این عوامل در صورت مطابق با هدف بیشتر بهبود تجربه کاربر ارزشمند و مؤثر هستند.
مشاوره رایگان ، خدمات حرفه ای
ما از اولین تماس به بزرگترین فروش با شما هستیم.
چرا بهینه سازی برای ما مهم است؟
میلیاردها جستجو روزانه در Google انجام می شود ، اما دلیل سئو فقط تعداد زیادی از جستجوها نیست.
با ظهور و نشاط در تلفن های همراه ، جستجوی اینترنت به ابزاری قابل اعتماد و در دسترس برای یافتن پاسخ به سؤالات ، تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیکترین نانوایی تبدیل شده است. نتایج نشان داده شده به کاربر پس از جستجو نقش مهمی در شناخت وی و روند تصمیم گیری در تصمیم گیری دارد.با سرمایه گذاری در سئو ، ما فرصتی برای دیدار با مخاطب در لحظه مناسب خواهیم داشت. هنگامی که او به یک محصول یا خدمات نیاز دارد و به یک پاسخ مناسب نیاز دارد ، او به دوست قابل اعتماد خود ، گوگل خطاب می کند.
اعتماد کاربران ؛ این یک کارت ترامپ است که Google چنین شرکت بزرگی را در جهان ساخته است. واقعیت این است که؛ ما بیشتر اعتقاد داریم که نتیجه جستجوی گوگل خودمان از محتوایی که در قالب تبلیغات به ما رسیده است (آگهی ها ، پیامک ها ، ایمیل و غیره) چیست.
مشاغل سنتی فکر می کنند داشتن یک صفحه زیبا و قدرتمند برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال کافی است.
طراحی وب سایت فوق العاده و قدرتمند نقطه شروع خوبی برای تجارت اینترنتی است ، اما هیچ تضمینی برای موفقیت ندارد!
یک فروشگاه پوشاک را تصور کنید که بهترین مارک های جهان را با کمترین قیمت ارائه می دهد ، اما در یک شهر به ندرت پرجمعیت ، در طبقه زیرزمین یک گذرگاه متروکه یا یک خیابان جانبی در یک محله مسکونی واقع شده است. چگونه فروش این فروشگاه با کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد مطابقت دارد؟ قطعاً نمی تواند از تمام پتانسیل های آن استفاده کند.
درست همانطور که مکان فروشگاه فیزیکی بر تعداد بازدیدها و فروش ها تأثیر می گذارد ، مهم خواهد بود که وب سایت در نتایج جستجو قرار بگیرد و از نظر کلیدی موقعیت کسب کند و ما برای انجام این کار به یک کار نیاز داریم. سئو
چرا موتورهای جستجو به سئو احتیاج دارند؟
افرادی که تازه وارد سئو هستند ، معمولاً با سؤالات منطقی روبرو هستند که درک اهمیت سئو و نیاز گوگل به آن را دشوار می کند. سؤالاتی مانند:
آیا گوگل از هوش مصنوعی استفاده نمی کند؟ برای جمع آوری هزاران مهندس نخبه و کار برای سالها بهبود الگوریتم ها و ارائه بهترین پاسخ به کاربر؟ خوب ، چرا هنوز نمی توان محتوای ارزشمند را تشخیص داد؟ چرا باید از استانداردهای بهینه سازی سایت خود پیروی کنیم تا موقعیتی کسب کنیم؟
فراموش نکنیم که هدف Google نه تنها تشخیص کیفیت محتوا و اعتبار سایت است ، بلکه رتبه بندی آنها برای نمایش کاربر نیز بسیار مهم است.صفحه اول نتایج جستجو تا 10 صفحه را به کاربران ارائه می دهد و هر صفحه ای که رتبه بالاتری داشته باشد شانس بیشتری برای جلب توجه کاربر و افزایش بازدید خواهد داشت. در نتیجه؛
وقتی در مورد سئو صحبت می کنیم، با رقابت سختی روبرو هستیم.
تجربه ی کاربر؛ این کلمه کلیدی است که گوگل بر آن تاکید زیادی دارد و این تجربه فقط به کیفیت محتوا بستگی ندارد. عوامل متعددی مانند سرعت رندر صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار صفحه و نویسنده و غیره می توانند بر تجربه و رضایت کاربر تأثیر بگذارند.
سایت ها و سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که مطالب مفید و مفیدی ارائه می دهند، اما هرگز شانسی برای قرار گرفتن در بالای نتایج جستجو ندارند! چون به جنبه های دیگر سئو توجهی نکردند و زحمات خود را به هدر دادند، در نتیجه رقبای با محتوای ضعیف تری ترافیک و فروش بیشتری دریافت کردند.
- ۰۱/۰۵/۱۳